Skanery - dylemat

Autor: Przemek Pisarek (pizarro_at_rhea.waw.ids.edu.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:59:09 MET DST

Ostatnio duzo sie tu mowi o skanerach, a ponieaz i ja mam chec dokonac
podobnego zakup, mam wiec pare pytan.
Jaki skaner mozecie mi doradzic w cenie 700-800 zl, prosze o krotkie
uzasadnienie zalet. Zalezy mi glownie na dobrym odwzorowaniu kolorów i
ostrosci skanow, aczkolwiek skaner bedzie przeznaczony do uzytku
domowego. Przydalby sie rowniez jakis sensowny sterownik, z wygodna
obsluga zmiany rozdzielczosci i rozmiarow skanowanego dokumentu,
natomiast nie zalezy mi na wbudowanych filtrach, bo to ma przeciez
kazdy program graficzny. Lacze rownolegle.
Mam pewne typy, ale brakuje mi informacji, zeby dokonac wyboru:
1)ParagonScanExpress 12000P
2) Avision630C
3)ScanMagic9636P
Oczywiscie inne propozycje mile widziane. Z gory dziekuje za odpowiedz

Przemek

pizarro_at_rhea.ids.pl