Re: Pytanie o Zoltrix FM-336I VS/P

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 01:52:58 MET DST

Marcin Głogowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Kupiłem niedawno tenże modem i stąd moje pytanie - czy owy modem na
kościach
>Rockwella jest równie dobry jak inne typy

Na kosciach Rockwella jest podobno najlepszy

,czy opakowania modemów Zoltrixa
>33,6 z rożnymi kościami są takie same

Na opakowaniu powinna znalezc sie nalepka z logiem firmy,
na ktorej kosciach jest zbudowany modem

i czy aby usłyszeć głos wewnętrznego
>głośniczka trzeba przestawiać jakieś zworki?

W Zoltrix'ie zworek uzyj jedynie do ustawienia portu i przerwania, a glosnik
wlacz w Panelu Sterowania w ustawieniach modemu.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl