Re: Problem z linia telefoniczna....

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 19:10:59 MET DST

Mike napisał(a) w wiadomoœci: <356ebccd.1399578_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>Czy ktos mi moze powiedziec gdzie we Wroclawiu mam isc do TP zeby
>narzekac na jakosc mojej lini telefonicznej. Codziennie probuje
>polaczyc sie do internetu i zajmuje mi to przynajmniej 1.5 godziny.
>Czasami nie moge polaczyc sie wogole (tzn. przestaje po 1.5 godziny :)
>Podejrzewam ze wina lezy w jakosci linii telefonicznej, poniewaz inni
>ludzie nie maja az tak duzych problemow z polaczeniem :)

Jezeli wogole nie mozesz sie polaczyc (a nie jest zajete) to nie wina linii
ale obciazenia centrali. Jedyna rada jest ograniczenie liczby osob
korzystajacych z niej przy laczeniu sie z internetem.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl

P.S. W centrum Warszawy jest jeszcze gorzej ;)