Re: Problem z linia telefoniczna....

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 21:33:43 MET DST

> Mike napisał(a) w wiadomoœci: <356ebccd.1399578_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

Jezeli nie mozesz sie polaczyc, bo jest zajete , to pol biedy. Gorzej ,
jezeli modem laczy sie, "pogada" i rozlacza. W takim przypadku powinienes
udac sie do Biura Obslugi Klienta i zlozyc reklamacje , gdyz bije Cie to po
kieszeni. Najlepiej wtedy miec modem z homologacja (nie musi byc
zglaszany).

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?