drukarka canon

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 14:23:21 MET DST

witam wszystkch:)
o pewnego czesu daje sie zauwazyc wzrost zanteresowania
drukarkami, ale jakos nkt nie zwraca uwagi na bjc-250ww. firmy.
dlaczego? z tego co wiem, mozna do niej jako do jedynej dokupywac
oddzelnie pojemniki z kolorami, sama drukarka nie jest taka
droga,
mala, podobno cicha i niezle wyglada. ma photorealism czy jakos
tak a takie wydruki sa niezle (widzialem). nie jestem o konca
pewien czy to jest naprawe dobry wybor, ale brzmi zachecajaco.
jakbyscie cos o niej wiedzieli to dajcie znak (tylko nie
kierujcie mnie na canon.com.pl:)
sesyjnie wycienczony szajbus

     Life is brutal and full of zasadzkas Jakub Szwajka