Re: AMD kontra Intel

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 01:02:24 MET DST

Nie wiem co to za egzemplarz, z jakiej serii, itd., ale jak
eksperymentowalem z procesorami Intela to owszem byly rozpoznawane jako
pracujace z predkosciami wynikajacymi z podniesienia mnoznika, bo takie byly
ustawienia na plycie, ale w rzeczywistosci szly normalnie. Jedyne co mi sie
udawalo zrobic to podnosic czestotliwosc taktowania szyny.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl