Re: pomocy wreszcie z expanderem ekranu

Autor: Mr.Z (aababa_at_mci2000.com)
Data: Sat 30 May 1998 - 00:40:05 MET DST

Adrian wrote:

> Dzieki za pomoc, ale ani Winspace, ani zaden inny program zaproponowany
> przez Was NIE robia tego o co pytam. . . . . . . ..
>
> Powtarzam wiec: Czy ktos moglby mi pomoc w odnalezieniu prostego programu,
> cos jak
> "virtual desktop", ale ktory by przesuwal ekran, ____gdy dojade myszka do
> jednej
> z jego krawedzi_____. Pozwolilo by mi to miec jakby wirtualny monitor i
> pracowac
> we wiekszej
> rozdzielczosci na mniejszym  monitorze bez zmniejszania biurka.

Obawiam sie, ze tu prostych rozwiazan programowych niema!  Do tego potrzebne sa
odpowiednie karty graficzne+sterowniki np HawkEye 95 i np. karta #9 Revolution.
Swoja droga to przesuwanie ekranu to nie taki znow "rajc'. Trzeba byc naprawde
entuzjasta  aby sie zmusic do uzywania tego "wynalazku".

AdamZ