Re: SCSI, Fast, Ultra, Ultra Wide ????

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 00:35:51 MET DST

krzybbdy_at_kki.net.pl (Krzysztof Babendych) writes:

> Dzieki za poprawki, mam pytanko - ze sterownika mam wyjscie na
> zewnatrz WIDE, a wszelkie urzadzenia zewnetrzne jakie widzialem maja
> NARROW. Czy mozna wobec tego jakos ozenic te uzadzenia ?
> Gdybym np mial zamiar podlaczyc do tego CD-Recorder?
> Moze jakas przejsciowka?

Tak, sa takie przejsciowki.

Nalezy tylko uwazac na podwojne przejscia - z wide na narrow i z powrotem
na wide. Wtedy nie ma pelnego kabla wide, natomiast oba urzadzenia sa wide,
i negocjuja transfery wide (ktore oczywiscie koncza sie w prozni). Nalezy
wtedy zablokowac wide na tych SCSI ID (np. w ustawieniach kontrolera(ow),
albo jumperem na np. dyskach).

--
Krzysztof Halasa