Re: SCSI, Fast, Ultra, Ultra Wide ????

Autor: Krzysztof Babendych (krzybbdy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 23:34:22 MET DST

Dnia 24 May 1998 23:00:23 +0200, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> pisze:

>Nie. 16 zamiast 8.

>A dokladnie transmisje synchroniczna z zegarem 10 i 20 MHz.

>Zawsze mozna podlaczyc urzadzenie wide do sterownika narrow, oczywiscie
>ze strata transferu.
>--
>Krzysztof Halasa
>Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
Dzieki za poprawki, mam pytanko - ze sterownika mam wyjscie na
zewnatrz WIDE, a wszelkie urzadzenia zewnetrzne jakie widzialem maja
NARROW. Czy mozna wobec tego jakos ozenic te uzadzenia ?
Gdybym np mial zamiar podlaczyc do tego CD-Recorder?
Moze jakas przejsciowka?

 Krzysztof Babendych
 krzybbdy_at_kki.net.pl