Re: problem: ATU 3D RAGE II +DVD i IE 4.0

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 15:33:28 MET DST

On Thu, 28 May 1998 08:00:30 GMT, "Piotr Tomczak"
<sector_at_zapis.net.pl> wrote:

>Witam
>Mam taki maly, ale bardzo uciazliwy problem z w.w. karta graficzna.
>Karta dziala wspaniale na wszystkich programach z wyjatkiem...Explorera 4.0
>A ja wlasnie zajmuje sie w firmie robieniem stron i to mi przeszkadza.
>Co sie dzieje? Podczas wyswietlania stron www czesto gubione sa fragmenty
>ekranu
>wycina czesc grafiki i tekstow zawartych na stronach i przeswituje tylko
>grafika z tla, lub
>tlo jest biale. Nie wiem w czym problem. Na Programach graficznych i
>wszystkich innych jest ok.

 I dlaczego sadzisz, ze winna jest karta ? Gdyby sie robily
pionowe/poziome paski, wykrzywialo obraz etc. mozna by podejrzewac
karte. W tym przypadku glownym podejrzanym jest Exploder, ktory
prawdopodobnie nie potrafi zinterpretowac HTML'a jak nalezy :)

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl