problem: ATU 3D RAGE II +DVD i IE 4.0

Autor: Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 10:00:30 MET DST

Witam
Mam taki maly, ale bardzo uciazliwy problem z w.w. karta graficzna.
Karta dziala wspaniale na wszystkich programach z wyjatkiem...Explorera 4.0
A ja wlasnie zajmuje sie w firmie robieniem stron i to mi przeszkadza.
Co sie dzieje? Podczas wyswietlania stron www czesto gubione sa fragmenty
ekranu
wycina czesc grafiki i tekstow zawartych na stronach i przeswituje tylko
grafika z tla, lub
tlo jest biale. Nie wiem w czym problem. Na Programach graficznych i
wszystkich innych jest ok.
Co robic? Kozystam ze sterownikow dostarczonych z karta.
mam PII233/64MB karta ma 4MB i jest na PCI

P.S. Mozecie mi cos wiecej napisac o tej karcie?
to 3D, to gdzie wykozystuje i do czego
"+DVD" ??

Piotr Tomczak
sector