Re: Gravis Ultrasound

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 15:26:10 MET DST

On Thu, 28 May 1998 10:14:23 GMT, "TomP" <tpsky_at_polbox.com> wrote:

> Na przerwaniu 11 mam karte graficzna S3Virge wiec nie mam szans na
>ustawienie Gravisa na to przerwanie poza tym on potrzebuje _dwoch_ IRQ. Co

 Mozesz oba ustawic na to samo np. 7 , co ma ta zalete, ze wiekszosc
DOS'owych gierek nie chce chodzic na przerwaniach wyzszych od 7 ( co
wynika z bledu w extenderze dos4gw ). Rozne kanaly DMA musisz miec
tylko jesli chcesz robic full-duplex, czyli jednoczesne odtwarzanie i
probkowanie.

>to znaczy ze sypie sie DACK. I co za roznica ktore DMA ?
>Dzieki za zainteresowanie moim problemem.

 Mimo wszystko co bys nie robil to GUS Classic _nie_ bedzie dzialal z
DirectX, gdyz brak do niego natywnych driverow - jego obsluga jest
emulowana przez WaveOut, dlatego czasami cos slychac, ale zdarza sie
to wyjatkowo i zazwyczaj szybko konczy.

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org