Re: Chip pikuje w dół

Autor: Pawel Lesniorowski (lesniorowski_at_chip.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 15:11:04 MET DST

> Wiec proponuje zwracac wieksza uwage na szybkosc dzialania sprzetu i jego
> stabilnosc, a mniejsza na to, czy instrukcja jest po polsku i czy jest
> ladne pudelko... I naprawde podawanie parametrow technicznych niezgodnych

No cóż - ja to przyjmuję do wiadomosci. Mogę jednak odpowiadać tylko i
wyłšcznie za siebie. W przypadku artykułów/testów pisanych/wykonywanych
przez inne osoby proponuję kontaktować się bezposrednio z nimi (jak się
komus chce).

> z prawda oraz wyimaginowanych cen ( jak to kiedys mialo miejsce przy
> tescie komputerow z Pentium ) jest karygodne w przypadku powaznych

Sprawa cen jest duzo bardziej złożonym problemem. Niewykluczone, że
niektórzy dostawcy/dystrybutorzy dostarczajš nieprawdziwe (przynajmniej
w danym momencie) informacje. Ponadto ceny detaliczne na terenie całego
kraju potrafiš różnić się nieraz nawet o paredziesišt (!) procent.

[ wszystkie zamieszczone opinie i komentarze sa wylacznie prywatnymi ]
[ uwagami autora i nie nalezy ich utozsamiac ze stanowiskiem firmy ]
[ dla ktorej on pracuje ]
Pawel Lesniorowski email: lesniorowski_at_chip.pl
Laboratorium Komputerowe CHIP-a icq/uin: 4290470