Re: ServicePac do Office 97

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 11:44:12 MET DST

Ja zaistalowałem ale nie pamiętam z jakiej gazety (chyba PC-WORD nr.
ostatni), mielił mi prawie godzinę twardziela i nie bardzo wiem co mieszał
ale jeszcze ani razu word się mi nie zawiesił (zdażyło się ze dwa razy)..

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
BioEnergoPsychopata <nbodnar_at_sweet.pz.zgora.pl> napisał(a) w artykule
<6kj8sc$m8t$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...