Re: Chip pikuje w dół

Autor: Pawel Lesniorowski (lesniorowski_at_chip.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 09:09:37 MET DST

> Gdyby był Pan zainteresowany dyskusjš na w/w temat zapraszam do korespondencji
> prywatnej.

Oczywicie jestem !

Dopiero co rozpoczšłem pracę w Labolatorium i zależy mi na tym, aby jej
rezultaty były jak najbardziej wiarygodne i przydatne dla każdego.

Zapraszam wszystkich do rzeczowej dyskusji.

[ wszystkie zamieszczone opinie i komentarze sa wylacznie prywatnymi ]
[ uwagami autora i nie nalezy ich utozsamiac ze stanowiskiem firmy ]
[ dla ktorej on pracuje ]

Pawel Lesniorowski email: lesniorowski_at_chip.pl
Laboratorium Komputerowe CHIP-a icq/uin: 4290470