Re: Chip pikuje w dół

Autor: Chester EM (chester_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 22:04:57 MET DST

Pawel Lesniorowski wrote:

> Może podałbys w którym miejscu zamieszczono nieprawidłowe informacje i
> jak, Twoim zdaniem, powinny one poprawnie brzmieć? Rozumiem wagę
> krytyki, niech ona jednak będzie konstruktywna. Dla obu stron.

Przepraszam, że się wtrącę.
Pół roku temu puściły mi nerwy i wysmarowałem taki post na grupę odnośnie testu
drukarek.
Błędów było mnóstwo, co wskazywało na kompletny brak przygotowania laboratorium
do
ich przeprowadzania.
    Chip co prawda gdzieś umieścił drobne sprostowanie, niestety nie było
kompletne a komentarz
jaki zobaczyłem (oszczerczy zresztą) pod swoim adresem skutecznie zniechęcił mnie
do dalszej dyskusji.

Gdyby był Pan zainteresowany dyskusją na w/w temat zapraszam do korespondencji
prywatnej.

                    Chester EM