Re: Vobis

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 20:08:39 MET DST

Harry napisal (-a) :

> Noo, na taki numer nie nalezalo sie godzic.
> Na pocieszenie dodam, ze mnie tez spotkala niespodzianka,
> gdy chcialem obejrzec na plycie 256 kB cache i zobaczylem tam
> puste miejsca... :-(

Pamietam jak ludzie, ktorzy kupili taka maszyne przychodzili do nas i
prosili zeby z takiego Optimusa zrobic komputer. W srodku byla plyta Intela
Zappa (pod P54) bez wlutowanego cache i oczywiscie bez mozliwosci jego
dostawienia ale za to z pamiecia EDO bo jak twierdzil wtedy Optimus "jak jest
EDO to cache nie jest potrzebny...". A my wkladalismy tam Zappe z cache
(tylko takie sprowadzalismy i wlasciwie tylko w wersji 15ns a nie 20ns) albo
jak sie udalo nacignac klienta to i ASUSa. Optimusowi to chyba cos jednak
nadal zostalo z tamtych "wspanialych" pomyslow bo na jednej z imprez
zorganizowanych przez Intela (promocja iPII) staly obok siebie komputery
z roznych firm, rowniez Optimusa i mojej (obok siebie zreszta) i tak sie
skladalo, ze ku zaskoczeniu facetow z tej pierwszej w moich maszynach
byly napedy DVD (oni byli dopiero "Ready..."). Po wyswietleniu fragmentu
filmu z DVD faceci z wielkiego "O" skwitowali moja firme jako kiepska bo
"stosujecie sprzetowy dekoder MPEG-2 a to jest drogie, my mamy softwarowy i
jest duzo taniej". Nikt z nas nie chcial sie wypowiadac na temat jakosci
obrazu i dzwieku (i obciazenia systemu, dzwieku AC-3 tez na s/w dekoderze
nie zaznasz) bo nie chcielismy sie wdawac w niepotrzebne dyskusje bo przy
takim ich rozumowaniu to mozna tylko dojsc do wniosku, ze przeciez przez
brudne okno tez widac wiec po co sobie brudzic rece i wydawac pieniadze
zeby je kiedykolwiek myc. Przez czyste tez widac a ze lepiej, no coz...

Piotrek