Re: Kto ma skaner AVISION 260C ?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 13:00:37 MET DST

Nick napisał(a) w wiadomości: <356c9e27.1105336_at_news.tpnet.pl>...
>Czy warty jest kupienia?
>Jak z jakością,szybkością skanów?

Ja nie mam ale testowałem w sklepie, model na LPT. Dla mnie się nie nadawał
do niczego. Odwzowrowanie kolorów, mimo kalibracji i różnych tricków było do
kitu. Skanerek nadaje się do OCR i przesyłania faksów. Skanuje całkiem
szybko w LineArt. Wyższe rozdzielczości w kolorze to już przerwa na kawę. W
testach Chipa wypadł dobrze, ale C(h)ip tip dostał też skaner Primaxa, a to
jakiś dowcip chyba? Albo ja miałem inne wymagania co do skanerów? Jak np. w
chipie skaner Mustek 12000 P i 12000 SP mogą dostać różną ilość punktów za
jakość skanów?! PARANOJA! Róznica w złączu ma wpływ na jakość?!

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)