ip + OSR2

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 14:40:22 MET DST

Hej,

Male pytanie do tych ktorzy jednoczesnie spelniaja ponizsze warunki:
- maja Intel Pentium (nie AMD czy Cyrix'a) - dowolny,
- maja wersje Win95 OSR2 albo 2.1
- instalowali ww. wersje Win95 majac wlozony ww. procesor (a nie, jak ja, mieli
podczas instalacji Cyrix'a a potem przeszli na Intel'a)

Czy w katalogu WINDOWS/SYSTEM macie plik pentium.vxd ?

AFAIK, taki plik instalowal sie na 'zwyklych' Win'ach jesli byl zalozony
procesor Pentium. Ja instalowalem OSR2 na Cyrix'ie i nie zostal tam skopiowany
ww. plik. Teraz mam Intel'a MMX. Chcialem znalezc ten plik w plikach
instalacyjnych *.cab ale nie moge (chce uniknac ponownego instalowania, zeby
miec ten plik). Moze go po prostu w OSR2 nie ma ?

Moze wiecie do czego on sluzy ? Co daje ?

Dzieki za pomoc.

| ZBIGNIEW KLOS | Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group | Grudziadzka 9/13 |
| e-mail: zklos_at_lucent.com | 85-130 Bydgoszcz |
| phone: +48 52 349 1423 | POLAND |