HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 27 May 1998 - 10:12:33 MET DST

R.Zylla wrote:

 RZ> Stary, jakbys widzial jak z tych trzech kolorowych atramentow
 RZ> ma sie zrobic czarny kolor tobys nie gadal takich rzeczy.
 RZ> Moze jakby zrobic wydruk dziesieciu warstw farby to moze
 RZ> by sciemnialo i udawalo czarny kolor.
 RZ> Ale ten ciemno zielony zamiast czarnego to normalka
 RZ> dla HP DeskJeta.

Owszem - dla HP DJ 500C, ale już nie dla 550C, 1200C, 870Cxi - podałem drukarki
CMYK, które testowałem dłużej niż dzień w domu...
O ile mnie skleroza nie myli, to 690C+ używa normalnie modelu CMYK a nie CMY.
Zielona czerń może być wynikiem takiego a nie innego sterowania wydrukiem przez
program (wymuszenie CMY zamiast CMYK).

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl