Re: MONSTER 3D EMULATOR - kto uruchomił

Autor: Marek Wasilewski (marekwas_at_perun.cdit-aids.med.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 13:27:56 MET DST

In article <356BF234.68659631_at_1234nencki.gov.pl>, "Paweł Boguszewski" <pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl> wrote:
>Czy kto¶ uruchomił ten emulator monstera i widział go w działaniu? (z
>płyty Chip 6/98)
CIACH
uruchomić nie uruchomiłem. Ale z pliku readme do myślam się, że raczej nie
jest to emulator tylko łątka umożliwiająca uruchomienie programu wymagającego
takiego dopalacza bez niego. Adresy kontaktowe tam pojawiające się wydają mi
się znajome- wyglądają na adresy hakerów, dzięki którym można przełąmać
zabezpieczenie czasowe czy demo programów.
Jeżeli słuszne są moje podejrzenia to dziwne jest, że oficjalne wydawnictwo
zamieszcza takie programy (jest to przymknięcie oka na piractwo z którym
oficjalnie walczymy).

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital Zakaźny
Centrum Diagnostyki i Terapii AIDS