Re: Znalazlem blad w proc. Cyrix ?!

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_biol.uni.lodz.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 08:31:52 MET DST

Witam !

"R. Żyłła" wrote:

Napisalem :

> Czy jest wedlug ciebie roznica (nie mam Spektrusia pod reka)
> miedzy
> PRINT 10^3 - 1000
> PRINT 1000 - 10^3
>
> z wyjatkiem znaku wyniku ???

Wez do reki spektrusia. I sprawdz. Zauwazyles ze postawilem znak
zapytania ? O numerycznej poprawnosci takiego podejscia, jesli juz,
napisalem . Czemu nieuwaznie czytasz ? ;) . I niepotrzebnie
pytasz. Przy takim podejsciu do czyjes korespondencji to po
niedlugim czasie wyjdzie na to ze to JA jestem "odkrywca" bledu w
Cyrixie. He, tylko ze ja nie mam Cyrixa :)

A to drugie rownanko sprawdziles ?. Peceta masz. :))
I co ?. Acha tam ^ _naprawde_ byl wynik 0 . I tu pojawia sie
ciekawy temat. Czy wolno cos takiego robic ? "Naciagac" wynik.
Bo nie jest to zadne zaokraglanie, obcinanie lecz "poprawianie"
natury. Jak dobrze pamietam Eureka tez pozwalala dzielic przez
zero (sic !). Czy w takim wypadku mozemy miec *zawsze* pewnosc
co do ostatecznego wyniku ?

Pozdrawiam
         A.A.