Nowe probki do Sound Blaster 32 PnP

Autor: Czarek Krzesinski (czarekk_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 08:32:39 MET DST

Witam,

Sorki Gregorki, ze tak bezczelnei i wprost na grupe, a nawet dwie, ale
nei mam juz innego pomyslu. Zainteresowalem sie nowymi probkami do
mojej karty Sound Blaster 32 PnP (nie AWE). Mam w tej chwili 2 MB na
pokladzie, bawilem sie probkami z plyty Gamblera. Przeczytalem w
czerwcowym Enterze o pakiecie probek Utopia dla karty Gravis
Ultrasound i sie bardzo zainteresowalem. Prosze Was uprzejmie o
podanei mi miejsc w siec badz adresow lub telefonow firma
sprzedajacych cos takiego w Polsce. BTW szukalem w sieci poprzez
onet.pl (kaszana) i altawista (7 miesc znalezionych). Nie chce mi sie
dalej szukac.

Pozdrawiam,
Czarek Krzesinski