Re: hercules dynamite a 3d max i inne zastosowania

Autor: Gasior (gasior_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 20:05:44 MET DST

On Tue, 26 May 1998 15:13:08 +0200, Agnieszka Ziemnicka
<agniesia_at_ceti.com.pl> wrote:

>czy hercules dynamite jest rzeczywiscie taki dobry jak o nim pisza,
>rzeczywiscie jest szybki???
>czy ma on jakiekolwiek efekty 3d czy tylko open gl'a. Gry wygladaja na
>nim beznadziejnie.
>co na to wszystko uzytkownicy tejze karty???

To typowa karta 2D i jako taka jest super, do zastosowań 3D -
zapomnij, chociaż odpalałem na niej 3D Maxa, to ideał to nie był.
Dobrze chodzi dopiero na najnowszych (sprzed kilku miesięcy)
sterownikach do ET6000, wcześniejsze nieco szwankują.
Używałem przez ponad rok i polecam, ale nie do 3D.

Gąsior (Tomek W.)

          O<
         /
 <@@