Re: Drukarka a skaner

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 01 Jan 1997 - 11:01:28 MET

> W zasadzie masz racje, jednak moj Paragon musial byc wlaczony aby
> drukarka prawodlowo drukowala.

Mysle ze to zalezy od konkretnego modelu skanera, np Colorada Primaxa ma
transformator sieciowy we wtycze i jest zasilany "na stale" , nie ma
wylacznika sieciowego. Umax Astra 610s (scsi) zasialana w podobny sposob ma
wylacznik, jak sie wystartuje komputer z wylazonym skanerem , to
oprogramowanieodpowiedzialne za komunikacje ze skanerem zablokuje sie do
momentu uzyskania polaczenia ze skanerem - daje to efekt "awarii"
komputera.

> Zalecam jednak recznego data switch-a. Masz wtedy 100% pewnosci, że
> polaczenie jest ok.

Albo dodatkowy port za 60 pln. Wtedy uzytkonik nie musi pamietac o
przelaczniku ( a z reguly nie pamietaja)

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?