Re: Monster + ???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 14:28:59 MET DST

Dnia Mon, 25 May 1998 16:16:57 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>tak na marginesie: po co komuś TrueColor. może ja jestem ślepy, ale
>między HI a True różnicy wcale nie widać. True można mieć jedynie dla
>satysfakcji, że się go ma.

W programch graficznych, kiedy przy hicolorze sam program nie robi
ditheringu - wyjdzie kaszka. Z tej prostej przyczyny, ze driver do
grafiki rowniez go nie robi przy przejsciu z true-->hi. Przynajmniej
tak twierdzi moj koles, zapalony fan LightWave, Corela i czterech
megsow on-board...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/