Re: Predkosc polaczenia

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 00:03:09 MET DST

At 22:46 05-25-98 +0200, you wrote:
>Jak to jest lacze sie z internetem przez TP S.A. i modemy
> wynegocjowaly 33,6kbs. Sciagam plik, ale ciagnie sie to
> strasznie dlugo. Lacze sie jeszcze raz znowu mam predkosc
> 33,6kbs ale tym razem ten sam plik sciaga sie blyskawicznie.

   Tak wyglada dzialanie cache w sieci. Za drugim razem
   sciagasz program z cache a nie z odleglego serwera.

> Czy jest jakis prosty program, ktory podaje aktualna predkosc
> polaczenia (z wyjatkiem Net Medic).

  W Netscape i w Operze sa odpowiednie wskazniki.
  Oczywiscie pokazuja szybkosc nadplywania bajtow
  a nie na jakiej nominalnej predkosci pracuje modem.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~