Re: Co lepsze TEAC czy Pioneer CDx32

Autor: Seweryn Skupinski (seweryn_at_polbox.com)
Data: Mon 25 May 1998 - 22:31:01 MET DST

Wojciech Sośnicki napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam !
>Czy możecie mi doradzić, który CDROM ATAPI wybrać ?
>O TEAC'u słyszałem dużo pochwalnych informacji.
>Chwalono też Pioneer'a, ale zraża mnie płytka wkładana przez szczelinę a
nie
>na tacce (bardziej się kurzy, płytki się rysują i chyba trochę nie wygodny)
>Proszę użytkowników w/w napdędów o informacje na temat wad i zalet (w miarę
>obiektywne)
>Jeszcze jedno czy ktoś się orientuje gdzie w Krakowie mżna kupić Pioneer'a
>(i za ile, bo TEAC za 303zł).
>
>Z góry dziękuje

Witam.
Mam Pioneer'a. Sam mialem taki sam problem z wyborem, jednak teraz nie
zaluje wyboru.Po zakupie wyslalem swoja pochlebna opinie na te grupe
porownujac go z Teac'em.Przyznaje troche przesadzilem mowiac o Teac'u gdyz
mialem z nim tylko kontakt u znajomych.(za co posypaly sie na mnie gromy od
szanownych grupowiczow) Tak wiec czyste fakty:
-moim zdaniem system podawania plytki jest wygodniejszy i szybszy (z
praktyki);
-kurz nie ma raczej szans dostac sie do srodka napedu , gdyz szczelina jest
zasloniona czyms w rodzaju gestej pianki , ktora nieznacznie rozsowa sie
przy wsuwaniu CD;
-z odczytem nie mialem jak narazie problemu (CD-ROM, CD-R, CD-RW) jest
naprawde szybki;
-czytanie sciezek Audio to cos ok 9,5 X , lecz prawdopodobnie moze wiecej
gdyz staruszek HD juz sie nie wyrabia;
-ja zaplacilem w Lodzi na gieldzie 320 zl 4-tygodnie temu;
wady hmm ?
-nie ma napisu Pioneer na sciance czolowej ; )
-moglby troche ciszej pracowac ; (
Pozdrawiam
Skupinski Seweryn