Co lepsze TEAC czy Pioneer CDx32

Autor: Wojciech Sośnicki (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 17:29:27 MET DST

Witam !
Czy możecie mi doradzić, który CDROM ATAPI wybrać ?
O TEAC'u słyszałem dużo pochwalnych informacji.
Chwalono też Pioneer'a, ale zraża mnie płytka wkładana przez szczelinę a nie
na tacce (bardziej się kurzy, płytki się rysują i chyba trochę nie wygodny)
Proszę użytkowników w/w napdędów o informacje na temat wad i zalet (w miarę
obiektywne)
Jeszcze jedno czy ktoś się orientuje gdzie w Krakowie mżna kupić Pioneer'a
(i za ile, bo TEAC za 303zł).

Z góry dziękuje

wojtek_at_tl.krakow.pl