Re: ID Caller

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 17:52:41 MET DST

> Witam !
> Mam pytania odnośnie identyfikacji numeru telefonu który do mnie dzwoni:

> 1.Czy muszę posiadać ISDN czy jest to możliwe na zwykłej linii?
1a tak
2a nie , gdzyz Caller ID jest zalezne od centrali , a nawet jak juz ktoras
ma, to i tak jest wylaczane.

> 2.Czy musi być do tego specjalny modem ?

tak

> 3.Czy zoltrix FMVSP 33.6i ma takową opcję i czy się do tego nadaje ?

nie wien , patrz instrukcja.
> 4.Mam zainstalowany w kompie program Caller ID Pro v.1.6 i mi nie działa
> tego co
> rozumiem jakiś błąd danych bo pisze 'Data error'
> 5.Wpisując w terminalu ciąg AT#CID=1 pisze mi 'OK'
> 6.Centrala moja A12 wysyła kod 'A' do identyfikacji bo na komórce nr-y
się
> pokazują.
> _

Bo GSM maja Caller ID.

Powyzsze informacje uzyskalem od pani w okienku TP SA.Zapraszam do
podzielenia sie uwagami na ten temat , moze ktos z TP SA ?
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?