Vobis

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 17:19:50 MET DST

> Co sšdzicie o tej firmie, obsłudze klienta i oferowanym przez nich
> sprzęcie?
> Zapraszam do dyskusji.

Obsluga w slepie w Lodzi - dziwna. Siedza dwie babki za lada i sprawiaja
wrazenie manekinow. Jak czegos nie ma , kaza czekac miesiac do najblizszej
dostawy.Swego czasu serwis mieli fatalny, serwisan nie rozroznial czasow
dostepu do pamieci. Nie wiem jak jest teraz.Drogo, np Teac 32 400 zl

plusy

Jak sie zapytasz mzanekina, odpowiada z sensem i wyczerpujaco. Pozwalaja
przetestowac sprzet. WYmienili mi "od reki" monitor z wada fabryczna, co
prawda usilujac wcisnac ze przesuniecie obrazu o 10 mm jest zgodne z
Niemieckimi Normami. Maja duzy wybor i to z roznych dziedzin , mozesz
przyjsc , pogladac , poczytac sobie dane itp , a nie jak w innych firmach -
"moze byc na srode".

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?