Re: Caviary, cd.

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 16:35:57 MET DST

> 1) www.wdc.com i co nastepuje:
> sprawdzic, czy dysk nie jest kradziony,
> sprawdzic numer do Warranty Support Europe ( nie pamietam)
> zadzwonic , przydziela numer
> wyslac do nich z numerem.
Z tego co mi wiadomo centrum serwisowe wdc na Europe jest w
Holandii. Tam dobrze jest sie skontaktowac z jakimstam managerem
Fred'em Hizem.
> Ta kombinacja kosztuje rozmowe do Anglii, trzeba sprawdzic Ci się bardziej
> oplaca.

Zapomniales dodac, ze wdc odsyla te dyski droga lotnicza, a
sluzby celne je zatrzymuja na Okeciu. Mozesz go odzyskac po
oplaceniue cla /grosze - 7-8% wartosci/ oraz podatku VAT /tu
gorzej - 22%/ zawsze wychodzi taniej niz nowy, ale cenowo zadna
rewelacja. Dochodzi koszt wysylki do Niemiec. Probowalem
walczyc,
ze VAT juz byl zaplacony, a chodzi o wymiane gwarancyjna -
szanowna pani stwierdzila, ze numer seryjny dysku otrzymanego nie
odpowiada numerowi dysku wyslanego ....