Re: 200MMX na napieciu zwyklego

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 25 May 1998 - 14:57:49 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> [...]
> kumpla i także jego numeracja kończyła się na ...200.
> odpalałem go od razu w chacie na 3x66MHz. niestety ta cholera cały
> czas odpala się na 166. nie robi przy tym jakichś zwisów systemu.
> wszystko chodzi cacy (po przestawieniu "dwusetki" kumpla na inny
> mnożnik komputer wogóle nie rusza. na moim procu mogę sobie
> "żonglować" 2.5x66, albo 3x66, przy czym skutek jest taki sam>>>
> mam badziewną płytę i może rzeczywiście jest to "dwusetka" tylko nie
> chce się na niej "bujnąć".
> może ktoś z was pomoże mi zindentyfikować ten procesor?

Oznaczenie od spodu wskazuje faktycznie na 200 ale dzialanie na 166 z blokada
mnoznika. Mozliwe, ze masz cos z plyta bo inaczej bylby to 'chamski' szlif (to
jest taki, ktory wychodzi na wierzch od razu po wlaczeniu zasilania).

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr
> email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |