Toshiba CD-ROM 4x

Autor: Zbigniew Pawlik (zpawli_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 14:25:57 MET DST

Problem. Nie czyta mi plytek, wyglada to na nie wykrywanie. tzn.
zachowyje sie tak, jakby czasami, a ostatnio permanentnie nie
widzial, czy jest , czy nie ma plyty. Sadze, ze to brud, ale
nigdy jeszcze sie do tego (CD-ROM) sprzetu nie dobieralem.

Pytanie: Jak juz rozbiore naped, to czego mam szukac, oprocz
gruntownego posprzatania?

Za pomoc z gory dzieki !

Zbych
zpawli_at_sgh.waw.pl

ps. co do spowalniacza pc. to fakt. jest na stronie
www.origin.ea.com