Jaką nagrywarę CD-R kupić?

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 23:43:29 MET DST

Proszę wszystkich, którzy wiedzą coś (a najlepiej nawet więcej) na temat
nagrywarek, o odpowiedź na pytanie:

Jaką (ale w miarę tanią) nagrywarkę CD-R opłaca się kupić, a jakiej nie brać
za żadne pieniądze - (nie zależy mi na CD-RW, a tylko głównie na tym, aby
dobrze i bezproblemowo nagrywała przynajmniej z 2x szybkością płytki CD-R) ?

Z góry dziękuję wszystkim, którym chciało się odpowiedzieć na moje pytanie
na listę i na priva: przemneu_at_zst.bytom.pl lub cornhole_at_polbox.com