Tanie CD-R - czy opłaca się kupić?

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 18:24:39 MET DST

Mam takie męczące mnie pytanie do ludzi, którzy znają się na nagrywarkach
lepiej niż ja (a sądzę, że jest ich dużo):

Czy opłaca się kupić jedną z najtańszych nagrywarek CD-R (ok. 1000zł) ?
Nie zależy mi na CD-RW, a 2x szybkość pewnego i bezproblemowego zapisu może
mi zupełnie wystarczyć.
Jakie najtańsze modele nagrywarek są godne polecenia?

Dziękuję bardzo za pomoc - na adres: przemneu_at_zst.bytom.pl i na listę