Re: dzuma czy tyfus albo ...

Autor: Pawel Pomorski (pp_at_nencki.gov.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 11:00:16 MET DST

> zaczekaj az sie toner troche wyczerpie :)
>
> ale powazniej to moze w drukarce jest jakas wajha (albo wajcha),
> ktora mozna to regulowac ?
> W HP 3 jest pokretlo a w HP3p jest suwaczek do regulacji.

Hej

Za ciemny obraz jest objawem zlego, za gestego ustawienia rastra, co sie
daje regulowac w ustawieniach drivera. To jest tradeof: albo masz gruby
raster, albo prawidlowo oddane cienie. Jak chcesz miec obie rzeczy,
zarowno drobny raster jak i ladna dynamike obrazu to trzeba kupic
drukarke o wiekszej rozdzielczosci niz 600 dpi. Sam mam Optre Ep,
Lexmaraka o tym samym mechanizmie i da sie ustawic.

PP