Znalazlem blad w proc. Cyrix ?!

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 25 May 1998 - 02:48:10 MET DST

Piotr wrote:

 P> Bez przesady. Niedlugo procesory beda mogly dzielic przez zero, bo to
 P> nie bedzie zero...

Akurat zero ma dokładną reprezentację w dowolnym typie zmiennej... Gorzej,
jeśli uzyskasz to 'zero' w wyniku działań i okaże się, że pomimo spodziewanego
błędu dzielenia, nie występuje on. Ale z drugiej strony, pisanie algorytmów z
oczekiwaniem dzielenia przez zero jest IMHO dziwną praktyką.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl