Re: Sposter Flash tylko x2?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 08:46:45 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) napisał(a):

> oN 23 May 1998 18:29:31 +0200, Krzysztof Halasa

> [...]
>
> znacie może wieści coś na temat hardwareowego upgrade-u sportków do
> v.90? w Polsce jeszcze w żadnym sklepie komputerowym nie widziałem
> tego (podobnie jak X2). wszyscy próbują się wykpić tekstem, że upgrade
> jest, ale w Polsce jeszcze nie ma.
> więc widział ktoś to w Polsce? jaka jest cena (rzeczywiście $60 ;-(
> )??

No właśnie !
Czyżby nikomu nie opłaciło się tego piracić ?
Przecież wystarczy chyba parę czystych kostek i programator !
No i oczywiscie orginał ...
Sam chętnie kupił bym za rozsądne pieniądze (do 50 zł) dwie takie
sztuki

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...