Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 23:26:01 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<35673edb.11660450_at_news.lublin.pl>...

>IMHO 100x lepszy jest Windows Commander 3.50, zresztą moją opinię
>potwierdził nawet były amigowiec ;)

Tez jestem bylym anigowcem. Uzywalem dotychczas Windows Commandera 3.?? (nie
wiem jakis najnowszy) i nie wiem czemu mialby byc lepszy od PC Opusa. Tego
programu nie mozna tak indywidualnie dopasowac. Jezeli potrzebujesz programu
, ktory tylko zalozy katalog i przekopiuje pare plikow to ok. ale PC Opus to
cos wiecej niz tylko programik do kopiowania. Nie wiem jakiej wersji Opusa
uzywalej. Najpierw mialem 1.90 z jakiejs plyty z magazynu komputerowego
(chyba PCW komputer), wersja 2.10d jest niczego sobie.

Pawel Paluszynski
palchom_at_kki.net.pl