Re: cd-rom Creativ Infra 1800 - kłopoty

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 23:26:02 MET DST

Paweł Gabryszak napisał(a) w wiadomości:
<6k4j46$ctm$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam do zamontowania cd-rom Creativ Infra 1800. Ten CD nie jest widziany
>pod WIN95OSR2. Przypuszczam, że powodem są niekompletne drivery.
>Zainstalowałem ściągnięty z serwera ftp program obsługujący ten CD
>(jeśli się nie mylę to był to if18w95.exe albo zip, wielkość około 3,2
>MB). Program się zainstalował, ale w trakcie startu WIN95 pojawia się
>ciągle komunikat "Infra D-ROM not found" po potwierdzeniu tego
>komunikatu znika z paska zadań ikona programu obsługującego CD. Co może
>być tego powodem? Gdzie mogę znaleźć drivery pod WIN 95 do tego CD?
>Proszę o wskazówki na mojego maila.

> [...]

Tez mam taki naped 12X z pilotem, calkiem fajowy. W systemie jest widziany
jako
"CREATIVE CD1220E" - zero problemow.
Wczesnie instalowalem drivery i oprogramowanie rezydentne, ale mie wkurzalo
i wywalilem. Wiem, ze jak go instalowalem po raz pierwszy to tez mi sie
wyswietlalo
"Infra D-ROM not found" , ale instalowalem to jakiej 6 mies. temu i nie
pamietam co wtedy zrobilem.
Najlepiej odpal komputer w dosie bez Windy (krok po kroku) ze wszystkimi
driverami.
Koniecznie musisz zainstalowac MSCDEX-a. Wtedy uruchom instalke Windowsa i
przeinstaluj system. Na 100% wykruje go podczas instalacji i zainstaluje go
w systemie.

Rowniez pozdrawiam
Pawel Paluszynski
palchom_at_kki.net.pl