Re: ID Caller

Autor: Gregor (grigor_at_polbox.com)
Data: Sun 24 May 1998 - 22:51:57 MET DST

>Witam !
>Mam pytania odnośnie identyfikacji numeru telefonu który do mnie dzwoni:
>
>1.Czy muszę posiadać ISDN czy jest to możliwe na zwykłej linii?
Jest mozliwe na zwyklej.
>2.Czy musi być do tego specjalny modem ?
No moze nie specjalny,ale z opcja Caller ID
>3.Czy zoltrix FMVSP 33.6i ma takową opcję i czy się do tego nadaje ?
Wyszly Zoltrix'y 33600 z ta opcja.Mozna je poznac po okraglej nalepce
na pudelku z napisem "Support Caller ID"
>4.Mam zainstalowany w kompie program Caller ID Pro v.1.6 i mi nie działa z
>tego co
>rozumiem jakiś błąd danych bo pisze 'Data error'
Napisz jakie masz ustawienia w setupie.
>5.Wpisując w terminalu ciąg AT#CID=1 pisze mi 'OK'
Tez mam Zoltrix'a 33600 i terminal akceptuje ten ciag.Musze wyslac do
Zoltrix'a
email z konkretna odpowiedzia na to pytanie.
>6.Centrala moja A12 wysyła kod 'A' do identyfikacji bo na komórce nr-y się
>pokazują.
No to identyfikacje w centrali masz:-))
>Jeżeli masz cracka do ver.1.6 tej z BBS -TPSA to rzuć mi bo w Oskar8 jej
nie
>ma
Moglem umiescic tego Caller ID od razu z crackiem.No ale masz klucz i
uzytkownika:
name : g-rom
key : 40250
Pozdrawiam