Re: Jaki najlepszy CD-ROM 24x?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 21:36:52 MET DST

> >Toshiba to pomylka, niestety
instalowałem Toshiby 8x,12x,16x (mam do dzisiaj u mnie),24x, znajomy
miał 4x - Czytają wszystkie płyty (a mój widział już nawet takie co były
bardziej chodnikowe niż CD) i nie ma z nimi żadnych problemów.
Więc nie rozumiem skąd taki sąd ... mała prędkosć przy korekcji błędów ?
to co, przeczytają za to każdą płytę, CD zgrywają 1x ? owszem ale to CD
do odczytu danych a nie zgrywania (do tego przyznaję niezbyt się nadają,
choć mi to nie przeszkadza - zapuszczam zgrywanie i kodowanie
(cdda/l3encoder), idę spać a rano wszystko zgrane do MP3). Ja wszystkim
polecam Toshibę i jeszcze nikt nie narzekał.

Cooger

P.S. Nie neguję jakosci CD z którymi nie miałem dłuższej stycznosci, ale
stanowczo odradzam : Cybershit ... oj przepraszam miało być Cyberdrive,
a do Samsungów radzę podchodzić z dużą rezerwą (duża rozbieżnosć jakosci
w zależnosci od serii, a nawet egzemplarza).