Re: Jaki najlepszy CD-ROM 24x?

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 00:47:22 MET DST

On Tue, 19 May 1998 11:34:51 GMT, "James" <pkonczal_at_poznan.tpsa.pl>
wrote:

>Tosichba strasznie dlugo odczytuje plyte po wlozeniu i ma kiepska korekcje.
>W domu mam Teaca 24 i chodzi calkiem dobrze, przede wszystkim cichutko, ale
>prawdziwe cudenko to Hitachi - cichutki, zupelnie go nie slychac, bez
>zadnych problemow z korekcja, plyte odczytuje nieco wolniej od Teaca ale i
>tak szybko, a co najciekawsze dane raw z CD czyta w WinDac-u z predkoscia
>x10. A to juz jest cos. Nie wiem tylko jak z jego wytrzymaloscia na
>intensywne uzytkowanie. W kazdym razie polecam Teaca, o ktorym juz wczesniej
>mowilo sie ze jest najlepszy albo Hitachi.

Popieram:Hitachi!!. Rzeczywiscie nieco wolniejszy od Teaca, ale czyta
wszystko, jest cichy i jednak bardzo szybki, a nadodatek tani:))
Z Teaciem juz pare osob na gropie mialo problemy.
Toshiba to pomylka, niestety

                                Michal Sztajer
Michal Sztajer - dr dre
msz_at_kki.net.pl