Re: Jaki najlepszy CD-ROM 24x?

Autor: James (pkonczal_at_poznan.tpsa.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 13:34:51 MET DST

Waldek Wiącek napisał(a) w wiadomości: ...
>LG, Toshiba, Hitachi, Pioneer cos z tych firm
>Samsung to sie nie nadaje do niczego :)
>Waldek
>waldek_at_uwoj.bydgoszcz.pl

Tosichba strasznie dlugo odczytuje plyte po wlozeniu i ma kiepska korekcje.
W domu mam Teaca 24 i chodzi calkiem dobrze, przede wszystkim cichutko, ale
prawdziwe cudenko to Hitachi - cichutki, zupelnie go nie slychac, bez
zadnych problemow z korekcja, plyte odczytuje nieco wolniej od Teaca ale i
tak szybko, a co najciekawsze dane raw z CD czyta w WinDac-u z predkoscia
x10. A to juz jest cos. Nie wiem tylko jak z jego wytrzymaloscia na
intensywne uzytkowanie. W kazdym razie polecam Teaca, o ktorym juz wczesniej
mowilo sie ze jest najlepszy albo Hitachi.

James