Re: HDD - bad sectors !!!

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 16:19:57 MET DST

Miclosz GAD napisał(a) w wiadomości: <6k66qc$3eg$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam dysk 1.2GB a na nim bad sectors 65kilo. Czy jest jakiś sposób, aby to
>ukryć, tzn. żeby nie wykrywało bad'a w Norton Disk Doctor i innych tego
>typu; czy pomoże format niskiego poziomu?
>
>--
Odradzam formatowanie niskopoziomowe dyskow (szczegolnie LBA) poniewaz jest
bardzo duze prawdopodobienstwo trwalego uszkodzenia sektora MBR. Poza tym
znam kilka przypadkow (w tym swoj) kiedy po sformatowaniu niskopoziomowym
bad sector'y stanowily znacznie wiekszy procent dysku niz 65KB z 1.2GB

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl