Re: Nie ma glosu pod Dos ! - Help

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 15:00:52 MET DST

Dnia Fri, 22 May 1998 17:03:17 GMT, piotrms_at_polbox.com (Piotrek)
napisał(a):

>Przeinstalowalem komputer i nie pamietam jakie
>linijki nalezy wpisac do:
>autoexec.bat (dos) i config.sys (dos), aby chodzila
>karta muztczna, ktora instaluje sie tylko pod windolze.
>
>Cos tam SET BLASTER czy SET SOUND podac sciaszke
>ze sterownikami i parametry karty (220 1 7 2)
>
>Ale nie moge sobie przypomniec jak to wszystko ma byc poukladane !
>
>Sprawa jest badalna, mozecie mi pomoc spogladajac do swoich
>dosowych plikow, a moze pamietacie gdzie i jakie
>powinny byc nowe linijki w plikach config.sys i autoexec.bat ?!
>
>Za wszystkie informacje z gory dziekuje BYE
U mnie jest:
SET SOUND=C:\PROGRA~1\CREATIVE\CTSND
SET MIDI=SYNTH:1 MAP:E MODE:0
SET BLASTER=A220 I5 D1 H5 P330 E620 T6
U ciebie ścieżka dostępu i parametry będą inne. Zależy gdzie masz
drivery i jak masz ustawioną kartę. To drugie sprawdź w Panelu
sterowania/System.
Z resztą chyba sobie poradzisz? ;-)

### Michał Grzeszczyk ###
e-mail: grzeszcz_at_kki.net.pl