Re: Jak zrobic ksiazke ???

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 00:10:25 MET DST

Neutron napisał(a) w wiadomości: <35655e84.1113864_at_news.lublin.pl>...
>Mam ok 500 stron w formacie A4
>i chcialbym zrobic z nich ksiazke multimedialna !
>Zalezy mi zaby zrobic z niej tak jakby odzielny program,
>ktory sie uruchamia, widzi sie okladnke, a nastepnie
>przeglada pokoleji strony !

Masz dwie mozliwosci. Zrobic HTML'a, moze byc jakis program konwertujacy,
wszystko zalezy od tego jaka masz wersje eletroniczna tejze ksiazki. Masz
wszystko co chcesz - multimedia, grafika i elegancko - bo wspolczesnie,
wszyscy robia HTML, zreszta do tego wymyslony. Druga mozliwoscia jest PDF,
Adobe Acrobata - musisz miec ten program do zrobienia ksiazki. Przeglada sie
to Adobe Acrobat Readerem. Obecnie to sa dwa z trzech trendow zamieszczania
elektronicznych wersji publikacji. Trzecim to goly plik Post Script, ale
tego sie nie przeglada, to sie drukuje.

Pozdrawiam
____
         Marcin Bojko