Re: Jak zrobic ksiazke ???

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 01:21:44 MET DST

At 14:07 05-22-98 +0200, you wrote:
>Neutron <neutrons_at_polbox.com> napisal(a) w artykule
><35655e84.1113864_at_news.lublin.pl>...

>1. Przepisz w Wordzie (albo Notpadzie - ale uwazaj bo nie akceptuje zbyt
>malych plikow) i przewijaj klawiszami kursora.
>2. Mozesz tez przerysowac w pbrushu w trybie zoom-out
>
>Ale jestem smieszny, ale jestem smeiszny, ale jestem smieszny.
>wsdt_at_bmt.com.pl

  Zastanow sie czy tego nie zrobic jako HTML z obrazkami.
  Jesli masz to napisane w Wordzie to od bidy mozna
  to InternetAssistantem przerobic na HTML.
  potem dorobic na dole strony jakies ikonki wskazujace
  na przewracanie kartek i juz gotowe.
  Do tego mozna dolaczyc Opere bo jest mala. (ale ma problemy
  z polskimi znakami jesli nie zostawisz ich w WinCodePage=1250)

  Druga mozliwosc to zamiana na plik w formacie Windows .HLP
  Przegladanie jest banalnie proste.

  Trzecia mozliwosc to plik w formacie PowerPoint.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~