Odp: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 16:44:35 MET DST

>Poszukuje pelnej wersji programu PC Opus.
>Cos jak Norton Commader, pod Win95.
>Interface zupelnie jak na Amigowski "Directory Opus".

Tyle że potwornie powolny.

>Mam wersje 2.10d z internetu (adres ponizej), lecz to jest Evaluation
>Version i nie mozna modyfikowac wszystkich przyciskow (jedynie cztery).
>Program jest rewelacyjny. Cala zabawa polega na tym, ze mozna go sobie od
>podstaw skonfigurowac. Kazdy przycisk, menu, jest baaaaaaaardzo
rozbudowany.
>Norton Commander przy nim to tak jak WordPad przy Wordzie 98.
No fajny jest tylko gdyby był napisany w jakimś uczciwym języku to może by
chodził chociaż tak szybko jak Orginalny Opus pod emulatorem Amigi UAE. Bo
tak jak teraz to jest to nieprzeciętny "Wołek ".

>Jezeli ktos ma pelna wersje, lub wie skad go mozna sciagnac (moze jest
jakis
>crack do tej wersji) to prosze o kontakt.
Ja też by chętnie go potestował mimo wszystko, jednak jest to jakiś
zarządzacz plikami z prawdziwego zdarzenia , a nie jedynie słuszny
NortonCommander czy inny S'HIT typu Exporator .

--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====